Mirador

Cal cremar Abdel Kechiche?

En els darrers dies del Festival de Canes va esclatar la polèmica. Mektoub, my love: Intermezzo, d’Abdel Kechiche, és la segona part d’un tríptic que explica les desventures amoroses i vitals d’un...

Un Sitges apocalíptic

La 52a edició del festival celebrarà a l’octubre els 40 anys de ‘Mad Max’

Desplechin i Dolan tornen a Canes

Els cineastes francès i quebequès porten els seus darrers films al festival

Lluita de classes

El sud-coreà Bong Joon Ho impacta a Canes i aspira a la Palma d’Or amb la magistral posada en escena exhibida al film ‘Gisaengchung’

L’APUNT

El Docs també suma més públic

Sales plenes o gairebé en moltes sessions han fet pujar el públic del Docs Barcelona Festival un 23% durant el primer cap de setmana. A aquest ritme, superarà els 26.000 espectadors del 2018. Avui es...

Hollywood el 1969

Tarantino presenta a Canes ‘Once upon a time... in Hollywood’ i demana a la premsa que no reveli res de la pel·lícula que impedeixi veure-la amb “frescor”

Crims i càstings

Docs estrena ‘El caso Alcàsser’, una docusèrie de Netflix sobre el triple assassinat i la infame cobertura mediàtica que se’n va fer

Mirades inquietes a la ciutat i la gent

Docs Barcelona Festival posa el focus al transgènere i la gentrificació

Alexandre Chartrand
Director de cinema documental

“L’1-O va canviar el punt de vista sobre Espanya”

El binomi identitat i llengua forma part de l’ADN d’Alexandre Chartrand (Ottawa, Ontario, 1977) “Soc d’una minoria que es diu franco-ontariens, és com viure a la Franja de Ponent i parlar català”,...