Cultura

María Pagés inaugura Peralada Livestream

La coreògrafa i ballarina sevillana María Pagés, una habitual en la programació del Festival Castell de Peralada, inaugurarà avui amb el seu espectacle Entremos en el jardín aquesta edició online i gratuïta que a partir d’avui i fins al 31 de juliol oferirà espectacles a través del seu web festivalperalada.com .

La bailaora oferirà un espectacle únic i creat per a l’ocasió que presentarà en directe (22 h) i a través del qual explora la dialèctica subjacent en la poesia i la dansa. Un diàleg que transitarà per les lletres de Sor Juana Inés de la Cruz, Ibn Arabi, Fray Luis de León, Rumi, San Juan de la Cruz, Tagore, Mario Benedetti i El Arbi El Harti, per demostrar a l’escenari com la poesia es transforma en el camí dramatúrgic “en un viatge al descobriment del jo enfrontat a la nuesa de la seva naturalesa”. A escena l’acompanyaran durant els seixanta minuts que dura l’espectacle dues veus femenines, una guitarra, un violoncel, un violí i una percussió a l’hora d’exposar una coreografia entre la convivència harmònica de la contemplació creativa i el ritme desenfrenat del cos recercant el desig absolut. La nit reunirà un públic molt íntim de poc més d’un centenar de persones, on hi haurà representació del món artístic i cultural. Pagés també participarà divendres (19 h) en el debat Cultura i festivals post-Covid-19.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Laurent Binet
NOVEL·LISTA

“No m’interessa gens copiar la realitat”

barcelona
Jesús Navarro
DIRECTOR DEL MUSEU JAUME MORERA DE LLEIDA

“Els museus hem de fer menys amb més, i no al revés”

barcelona
Mirador

Tot l’enginy de Hitchcock

La Mercè clou l’edició més atípica sense incidents

barcelona
Rodatge

La Girona ‘quinqui’ de Cercas

Crònica
Mercè Arts del Carrer (MAC)

Del MAC al MEC

Barcelona
Crítica
teatre

Del plany dolorós a la missa més ‘bonista’

El Liceu inaugura temporada amb mesures per la covid-19 i es retroba amb el públic després de sis mesos

Barcelona

El MUME reviu la tragèdia dels camps de concentració

la jonquera