La Borsa
Més valors
Economia

Les vendes en línia de Mango pujaran del 40% el 2020

La Covid-19 ha modificat els patrons de consum també en el capítol de la moda, de manera que Mango estima que enguany les seves vendes en línia pujaran fins als 800 milions d’euros de facturació, 40% més que la xifra de l’any passat. Així ho va comentar ahir Elena Carasso, directora de l’àrea en línia de la companyia catalana, que va matisar que la dada final dependrà de com es comporti el negoci en un context de pandèmia en els dos últims mesos de l’exercici, “normalment els millors de l’any, amb el Black Friday i la campanya de Nadal”. Durant l’acte de celebració dels vint anys de la posada en marxa del canal electrònic, Carasso es va mostrar esperançada que el 2021 la seva xifra de negoci assolirà els 1.000 milions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La banca es reinventa

barcelona

Àgils, ecològics, fàcils i flexibles

barcelona
economia

Barcelona escala posicions entre les 25 ciutats més competitives del món

Hoffman explica l’aposta pel MWC i Barcelona

Barcelona

L’oli d’oliva, amb segell d’autenticació

Barcelona

Tecnologia dirigida a l’empresa

Barcelona

Els àpats sorpresa arriben als restaurants i al domicili

Barcelona
SANTIAGO NIÑO BECERRA

Reflexions

Catedràtic d’estructura econòmica. IQS School of Management

El coneixement és el millor pla de contingència

Catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra. Degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya