La Borsa
Més valors
Economia

Les vendes en línia de Mango pujaran del 40% el 2020

La Covid-19 ha modificat els patrons de consum també en el capítol de la moda, de manera que Mango estima que enguany les seves vendes en línia pujaran fins als 800 milions d’euros de facturació, 40% més que la xifra de l’any passat. Així ho va comentar ahir Elena Carasso, directora de l’àrea en línia de la companyia catalana, que va matisar que la dada final dependrà de com es comporti el negoci en un context de pandèmia en els dos últims mesos de l’exercici, “normalment els millors de l’any, amb el Black Friday i la campanya de Nadal”. Durant l’acte de celebració dels vint anys de la posada en marxa del canal electrònic, Carasso es va mostrar esperançada que el 2021 la seva xifra de negoci assolirà els 1.000 milions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Les matriculacions de cotxes cauen un 38,5% a Catalunya al febrer i no superen les 14.500 unitats des de principi d’any

Madrid

Mercadona paga 366 milions d’euros en prima per objectius als treballadors

barcelona

TERSA renova la pionera instal·lació fotovoltaica de la Pèrgola de Vallbona

barcelona

El salari mitjà a Catalunya cau un 4,6% anual i se situa en els 1.725 euros mensuals

Barcelona

Grífols adquireix 25 nous centres de plasma als Estats Units per 370 milions de dòlars

Barcelona

Figueres farà retirar totes les cabines telefòniques

FIGUERES

Multipréstec liderat pel BBVA a l’Àrea Metropolitana

barcelona

Un 10% menys de bars i restaurants aquest estiu a les comarques gironines

girona
agricultura

Protesta d’afectats pel ‘Filomena’