La Borsa
Més valors
Economia

Les vendes en línia de Mango pujaran del 40% el 2020

La Covid-19 ha modificat els patrons de consum també en el capítol de la moda, de manera que Mango estima que enguany les seves vendes en línia pujaran fins als 800 milions d’euros de facturació, 40% més que la xifra de l’any passat. Així ho va comentar ahir Elena Carasso, directora de l’àrea en línia de la companyia catalana, que va matisar que la dada final dependrà de com es comporti el negoci en un context de pandèmia en els dos últims mesos de l’exercici, “normalment els millors de l’any, amb el Black Friday i la campanya de Nadal”. Durant l’acte de celebració dels vint anys de la posada en marxa del canal electrònic, Carasso es va mostrar esperançada que el 2021 la seva xifra de negoci assolirà els 1.000 milions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Quan la lluita al carrer dona fruits
L’APUNT

Quan la lluita al carrer dona fruits

cALONGE I sT. aNTONI

Ponència per lligar turisme i gastronomia

A licitació per 8 milions la redacció i la direcció de l’ampliació de la Fira

Barcelona

Air Nostrum demana 103 milions d’euros dels fons per a empreses estratègiques per fer front a la crisi de la covid

barcelona

Pimec manté el procés judicial contra Canadell per “danys reputacionals” a la patronal

barcelona

Tremosa lamenta que l’Estat encara no tingui “cap compromís en ferm” per una planta de bateries: “Cal afanyar-nos”

barcelona

Calviño demana a Brussel·les “accelerar” l’aprovació dels plans de reformes perquè es faci en menys de dos mesos

Brussel·les

ActitudPro va facturar 2,1 milions l’any passat

barcelona
LUIS ROMERAL
Coordinador de Looming Factory

“Correm el risc de convertir-nos en el balneari de la resta del món”

barcelona