Opinió

Queixa arran d’una factura de l’aigua

Al mes de juny es va produir una fuita d’aigua a casa de la meva mare. No hi havia cap vessament d’aigua i l’únic indicador que ella va percebre va ser la fressa que feia l’escapament. Tan bon punt se’n va adonar, em va avisar i vaig trucar a la companyia d’assegurances, i vam mantenir l’aigua tancada fins a l’arribada dels operaris.

A finals d’agost li ha arribat una factura amb un import de més de 2.700 €, és a dir, gairebé uns tres mesos de la seva pensió de viduïtat. L’exigència de celeritat en aquest pagament desorbitat contrasta amb la sospitosa mandra que té Sorea a l’hora d’espaiar les lectures dels comptadors (gairebé tres mesos), així com per enviar les notificacions de “detecció de consum no habitual”, les quals arriben quan el problema ja s’ha resolt.

Em costa molt d’imaginar (si no és per motius perversos) per què Sorea no disposa de procediments adequats al segle XXI per a proporcionar als usuaris la informació que els cal, especialment en el cas de persones grans que per problemes diversos no poden monitorar el dia a dia dels seus comptadors.

Castellar del Vallès

(Vallès Occidental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.