Opinió

Movistar no repara

Vam tornar a casa el passat 16 de setembre. El telèfon fix era fora de servei: un fort brunzit el feia inoperant. En vaig donar part al 1002, al 1004 i al servei tècnic del web Movistar.es. Número d’incidència: 202001376987790. D’aleshores ençà he reclamat una vintena de cops. Hi ha un robot que no s’assabenta de res. De vegades m’han trucat des d’un call center a Colòmbia i m’han assegurat que “pasaban nota y los técnicos pasarían a reparar”. Èxit zero. Ara ja no fa ni soroll: mut total. Què es pot fer perquè algú repari la línia? Som dues persones de 81 i 76 anys. Es pot mantenir un telèfon avariat més d’un mes? Quin servei és aquest?

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.