Opinió

Teleatenció

Molt s’ha parlat del canvi a l’era digital de les empreses amb els treballadors teletreballant, però crec que s’ha parlat molt poc, per no dir gens, de l’adequació de les administracions públiques a la teleatenció. A mi, per assumptes personals, m’ha tocat gestionar temes amb la Seguretat Social i amb la DGT i cada una d’aquestes institucions públiques té un sistema de firma diferent (autofirma...). ¿Tan difícil és facilitar les coses als ciutadans? No oblidem que vivim en un país on un gran percentatge de la població no ha viscut mai amb un ordinador. Aquest és el país de la indústria 4.O i el país pioner i capdavanter en el 5G. Educar és un acte d’esperança. L’educació porta en ella mateixa les millors llavors de l’esperança per a un món ferit i per a unes persones que sovint pateixen sense nord.

Granollers (Vallès Oriental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.