Opinió

L’APUNT

Platja d’Aro, un model i un motor

El Baldiri de la Costa, un film de Josep Maria Font, curiosament rodat i estrenat en català el 1968, ens recorda com era la Costa Brava i Platja d’Aro en aquella època i ens permet comparar. Perquè Platja d’Aro ha estat un pioner, un gran centre comercial a cel obert, on la iniciativa dels seus comerciants ha permès elaborar una marca que s’ha anat reinventant, dècada a dècada. Ara, i amb un pla d’acció comercial, volen tornar a redefinir-se perquè volen ser més que un bon aparador –que també–; volen revisar el seu model retocant elements urbans, serveis viaris i, aquesta vegada sí, unint les associacions de comerciants. Res dura per sempre, i menys en economia, però a Platja d’Aro, amb els seus clarobscurs, volen seguir cavalcant l’onada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.