Opinió

L’APUNT

Disney, de les sales al menjador de casa

Ja ho hem comentat en aquestes pàgines i la cosa va a més: després d’anys amb un cert equilibri en el repartiment del mercat, Walt Disney ha començat a prendre avantatge a Hollywood. Les adquisicions dels darrers anys (Pixar, Lucasfilm, Marvel, 20th Century Fox...), la bona gestió econòmica d’aquests segells, les versions en imatge real dels seus clàssics animats i altres factors han fet que, enguany, Disney ja hagi estrenat les sis pel·lícules més taquilleres del 2019 (la primera, Vengadores: Endgame, és la de més recaptació de la història). L’imperi vol estendre ara el seu domini dels cinemes als menjadors de casa: competirà amb Netflix, HBO i altres portals de continguts amb la seva pròpia plataforma Disney+, que arribarà el 12 de novembre als EUA i el 2020 a l’Estat espanyol. Tot Disney per set euros al mes. Qui hi podrà competir?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.