Infraestructures i serveis

No és un vial d’Olot continua pressionant

Satisfacció en la plataforma per l’asfalt, però insisteix en la variant

La portaveu de la plataforma olotina No és un vial, Duaita Prats, ha manifestat que estan satisfets per haver aconseguit accelerar una inversió de 50.000 euros per pavimentar els trams més deteriorats del vial Sant Jordi i, ara, la de 290.000 euros en la renovació total amb un asfalt sonoreductor. No obstant això, Prats, en la seva intervenció en la reunió celebrada per la plataforma per fer un repàs dels pocs mesos de vida de l’entitat, ha remarcat que no abaixaran la pressió a les administracions fins que no es construeixi la variant nord. La portaveu ha matisat que no volen parlar de variant, sinó de circumval·lació. Amb això, ha volgut deixar clar que aposten per resoldre el problema del trànsit a Olot i sobretot al vial, que, tot i ser una avinguda, fa de variant sobretot des que es va obrir el túnel de Bracons. Duaita Prats ha explicat que de les converses que han mantingut amb representants de l’administració es desprèn que abans de final d’any s’haurà enllestit el projecte del tram de variant que falta i que, el 2020, es podrien iniciar les obres. Prats ha dit que pressionaran perquè així sigui i ha remarcat que el tram Codella-Hostal del Sol inclou un túnel que trigaria uns 3 anys a construir-se, cosa que dona temps a avançar els altres trams de la variant i la de les Preses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
FIGUERES

L’enllumenat, en la negociació de les escombraries

eleccions 14-f

Ribas i Dulsat, pel PNC i PDeCAT el 14-F

Fil a l’agulla per començar les obres de la variant d’Anglès

ANGLÈS
OLOT / BANYOLES

Pessebrisme de Banyoles en la mostra d’Olot

Societat

Ports finalitza les obres de millora al port d’Arenys afectat pel ‘Glòria’

El Prat és el tercer aeroport europeu més afectat per la pandèmia amb una caiguda de més d’un 60% dels vols el 2020

Brussel·les
FRANC COMINO
IMPULSOR DE L'ESPAI ZERO D'OLOT

“Hem demostrat que el canvi de model energètic és possible”

olot
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Tarda d’ambient hivernal

Barcelona

El govern de l’Estat, forçat a incloure al pressupost la comissaria de Santa Eugènia

girona