Infraestructures i serveis

infraestructures

Inicien les obres per adaptar l’intercanviador a Espanya

El govern de la Generalitat va iniciar ahir les obres que permetran adaptar l’intercanviador de l’estació de metro d’Espanya (L1, L3 i FGC) per a persones amb mobilitat reduïda, una actuació que tindrà un termini d’execució de 42 mesos i un pressupost de 10 milions d’euros.

En un comunicat, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, destacava ahir la importància d’adaptar un intercanviador com el d’Espanya i va assegurar que es tracta d’una obra “complicada”, que té “un gran projecte d’enginyeria i unes empreses constructores que s’han compromès a executar l’obra en temps i forma i amb les mínimes afectacions possibles”.

Aquestes obres comportaran afectacions a la mobilitat a partir del mes d’agost, quan es reduiran carrils de circulació i s’ocuparà la vorera de la cantonada de la plaça que dona al centre comercial Arenas, i també es preveuen restriccions al carrer Diputació i a l’avinguda del Paral·lel.

L’intercanviador d’Espanya, en el qual conflueixen les línies L1 i L3 del metro de Barcelona i que és estació terminal de la línia Llobregat-Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), registra més de 18 milions d’usuaris a l’any, i fins ara només estava adaptada l’estació dels Ferrocarrils.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Junts s’incorpora a l’equip de govern de Cadaqués amb Fem

cadaqués
Més façana per a la plaça Mercat d’Olot
Olot

Més façana per a la plaça Mercat d’Olot

Asfalten una part del camí de terra que va des del nucli de Mont-ras fins a Fitor

mont-ras / forallac

Llum verd al nou pla urbanístic d’Aiguaviva

AIGUAVIVA

L’afectació del peatge de la C-32, a estudi

Mataró

Manifest d’oposició a l’aeròdrom de l’Escala

L’ESCALA
Taula de treball per parlar de la línia de 400 kV

Taula de treball per parlar de la línia de 400 kV

RIUDARENES

Sacsejada perquè el vial Sant Jordi d’Olot torni a ser carrer

Olot

Al ple de Maià, també li tomben la moció antimonàrquica

Maià de Montcal