Infraestructures i serveis

L’Ajuntament de Blanes, a favor d’una ronda nord

Reitera l’oposició al ramal de la C-32

El projecte del govern, en exposició

L’Ajuntament de Blanes prepara al·legacions als nous estudis informatiu i d’avaluació ambiental del projecte del ramal de la C-32 des de Tordera fins a Lloret de Mar. De les quatre alternatives del projecte de la Generalitat, el consistori opta per l’alternativa 4, que inclou la ronda nord (o ronda de circumval·lació), que enllaçaria la rotonda entre la GI-600 i la carretera de Tordera fins a la rotonda de Valldolig a la GI-682 (la carretera de Blanes a Lloret).

El projecte, que anteriorment havia suspès cautelarment el TSJC, és ara a exposició pública, fins dimarts. Segons informa el consistori blanenc, la reunió de la junta de govern de fa uns dies, amb representants d’ERC i Blanes En Comú Podem, ha reiterat l’oposició al ramal de la C-32, que ja havia manifestat el consistori en una declaració l’any passat.

Els perjudicis

L’equip de govern sosté que allargar la C-32 fins a Lloret perjudicaria els turons del Vilar i el santuari del Vilar així com al paratge dels Tres Turons, considerats d’un alt valor natural, cultural i històric per a la vila de Blanes. Per això, defensa l’alternativa número 4 del projecte.

L’opció inclou el desdoblament de la GI-600, la carretera de Blanes a Tordera, des de l’enllaç de la C-32 fins a l’avinguda d’Europa, on comença la ronda Nord. A més, l’alternativa inclou el desdoblament de la GI-682, la carretera d’accés a la Costa Brava, des de la rotonda de Valldolig, on acaba la ronda nord, fins a la rotonda de Fenals. El consistori demana que el traçat, però, no passi pel mig del barri de Ca la Guidó.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Enderroc d’una part del nou hotel de Blanes per mal estat

blanes

La T-2 deixa de ser operativa i l’activitat es concentra a la T-1

barcelona

El CE Banyoles continuarà gestionant l’estadi

BANYOLES

La línia de tren entre Blanes i Malgrat, a punt el dia 9

blanes

Nous ascensors a Sant Pere de Ripoll

Ripoll
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Més núvols i fred

barcelona

La declaració d’impacte ambiental de la variant d’Olot ha caducat

La Vall d’en Bas

Salt comença les obres del carrer Doctor Castany

SALT

La Providència d’Olot ja és de titularitat pública

Olot