Infraestructures i serveis

«Hauria de ser un tren»

«Això hauria de ser un tren i ens han colat una carretera que ens haurem de menjar», deia David Gimeno, de Salvem les Valls. Un centenar de membres de la coordinadora contrària a l'eix Vic-Olot es van situar amb pancartes a l'inici del recorregut i no en van permetre l'obertura fins a mitja hora més tard del previst. A banda i banda, hi havia força vehicles que esperaven el moment per passar per l'eix i fins i tot espectadors. Posteriorment van repartir fullets per explicar la seva posició als conductors. Alguns els van rebutjar. Sota el lema Bracons no calia. Hi ha una altra manera de fer, amb el seu president al capdavant, Raül Valls, l'entitat va denunciar que l'eix s'havia construït pels interessos d'un determinat sector polític i empresarial i sense un debat previ. En Joan de Manlleu i un company seu motorista van ser els primers de recórrer l'eix. Ells, i altres usuaris, van valorar positivament la connexió. A la banda garrotxina, l'exalcalde de les Preses, Daniel Terradellas, va ser el primer a creuar-lo també amb moto.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La temporada de bolets arrenca amb optimisme

barcelona

FGC gestionarà la línia entre Lleida i Manresa a partir del 2024

lleida
Medi Ambient

Rovellons primerencs

Olot
societat

210 trucades al 112 pel vent, el primer dia de neu al Pirineu

Nou aparcament d’ús públic al Pla de Baix d’Olot

Olot
salt

La policia local incorpora tres agents més

El PSC reclama que es faci una segona comissaria
girona

El PSC reclama que es faci una segona comissaria

Torroella de m

Subvenció per reparar la potabilitzadora

El consistori de Sant Gregori congela taxes i impostos per al 2021

SANT GREGORI