Infraestructures i serveis

«Hauria de ser un tren»

«Això hauria de ser un tren i ens han colat una carretera que ens haurem de menjar», deia David Gimeno, de Salvem les Valls. Un centenar de membres de la coordinadora contrària a l'eix Vic-Olot es van situar amb pancartes a l'inici del recorregut i no en van permetre l'obertura fins a mitja hora més tard del previst. A banda i banda, hi havia força vehicles que esperaven el moment per passar per l'eix i fins i tot espectadors. Posteriorment van repartir fullets per explicar la seva posició als conductors. Alguns els van rebutjar. Sota el lema Bracons no calia. Hi ha una altra manera de fer, amb el seu president al capdavant, Raül Valls, l'entitat va denunciar que l'eix s'havia construït pels interessos d'un determinat sector polític i empresarial i sense un debat previ. En Joan de Manlleu i un company seu motorista van ser els primers de recórrer l'eix. Ells, i altres usuaris, van valorar positivament la connexió. A la banda garrotxina, l'exalcalde de les Preses, Daniel Terradellas, va ser el primer a creuar-lo també amb moto.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Palamós vol posar ordre a l’ocupació de la via pública en els espais més plens

palamós

Cinc mesos amb gossos a les platges de Tossa

tossa de mar

Volen un esbarjo de gossos a les Mates d’Olot

Olot

Impuls de la Diputació de Girona a les polítiques d’habitatge

Girona

Afectació al centre de Lloret pels treballs a la plaça Pere Torrent

lloret de mar
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Dimecres amb núvols, però sense pluja

Barcelona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Tarda de sol i ambient fred

Barcelona

Sant Feliu avança la creació de 700 places de pàrquing

SANT FELIU DE GUÍXOLS

Esponellà debat el nou model de recollida selectiva

ESPONELLÀ