Urbanisme

Han d’aturar les obres del carril bici entre Breda i Riells i Viabrea

La Generalitat ha hagut d’aturar les obres del carril bici (i via verda) entre Breda i l’estació de tren de Riells i Viabrea. Segons assenyalen els dos batlles, el govern ha canviat de plans a l’hora del salvar el turó de Santa Anna, a l’entrada de Breda, després d’haver desbrossat la vegetació i haver fet un moviment de terres inicial.

El govern, mitjançant GISA, executa els treballs –adjudicats per gairebé 800.000 euros l’octubre del 2017– i ara prepara el nou projecte, tal com va informar als alcaldes i responsables municipals en una reunió a finals del 2018. Els treballs van començar al setembre, però es van aturar al cap de dos mesos. El carril bici discorrerà en paral·lel a la carretera que uneix els pobles, la GI-552, farà 2,6 km i inclourà una passarel·la per sobre la riera. En principi, el govern reprendrà els treballs a finals de mes perquè “ha calgut adaptar el traçat d’un tram del vial”, admet el departament de Territori i Sostenibilitat.

Un mur de rocalla

L’alcalde de Breda, Dídac Manresa (ERC), assenyala que, amb la variació del projecte, es farà un mur de rocalla de dos metres a l’entrada del poble en lloc del mur de formigó previst. Una tanca de fusta separarà la carretera del carril bici. El batlle de Riells, Josep M. Bagot (ERC), no entén que “hagin de canviar el projecte només quan han tallat la vegetació i han vist que no corresponia amb l’obra”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El pla urbanístic del Pirineu elimina finalment 8.500 dels habitatges planificats

Barcelona

A Banyoles comencen a desdoblar el sanejament

Banyoles

Junts s’incorpora a l’equip de govern de Cadaqués amb Fem

cadaqués
Més façana per a la plaça Mercat d’Olot
Olot

Més façana per a la plaça Mercat d’Olot

Asfalten una part del camí de terra que va des del nucli de Mont-ras fins a Fitor

mont-ras / forallac

Llum verd al nou pla urbanístic d’Aiguaviva

AIGUAVIVA

L’afectació del peatge de la C-32, a estudi

Mataró

Manifest d’oposició a l’aeròdrom de l’Escala

L’ESCALA
Taula de treball per parlar de la línia de 400 kV

Taula de treball per parlar de la línia de 400 kV

RIUDARENES